• Ο Ελληνικός Κρατικός Σιδηρόδρομος αποτελείται από πέντε γραμμές: 1. Την Πειραιάς – Αθήνα – Πλατύ με διακλαδώσεις για Χαλκίδα – Στυλίδα (355 μίλια). 2. Θεσσαλονίκη – Πλατύ – Κανάλι (184 μίλια). 3. Θεσσαλονίκη – Ιδομένη (ελληνο-σερβικά σύνορα και κυριότερα Κέντρα της Κεντρικής Ευρώπης, 56 μίλια). 4. Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη (304 μίλια). 5. Λαγκαδάς – Σταυρός (γραμμή των 0,60 μ., 41 μίλια). Χωρίζεται σε δυο περιφέρειες. Η μια από τον Πειραιά μέχρι τη διασταύρωση στο Πλατύ, στην γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα και η άλλη περιφέρεια αποτελείται από τις γραμμές της Μακεδονίας.Ο Ελληνικός Κρατικός Σιδηρόδρομος αποτελείται από πέντε γραμμές: 1. Την Πειραιάς – Αθήνα – Πλατύ με διακλαδώσεις για Χαλκίδα – Στυλίδα (355 μίλια). 2. Θεσσαλονίκη – Πλατύ – Κανάλι (184 μίλια). 3. Θεσσαλονίκη – Ιδομένη (ελληνο-σερβικά σύνορα και κυριότερα Κέντρα της Κεντρικής Ευρώπης, 56 μίλια). 4. Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη (304 μίλια). 5. Λαγκαδάς – Σταυρός (γραμμή των 0,60 μ., 41 μίλια). Χωρίζεται σε δυο περιφέρειες. Η μια από τον Πειραιά μέχρι τη διασταύρωση στο Πλατύ, στην γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα και η άλλη περιφέρεια αποτελείται από τις γραμμές της Μακεδονίας. (Boissonnas, σ. 77)
  • Το τραίνο, αφού φύγει από την Λάρισα και περάσει τον ποταμό Πηνειό, μπαίνει στην περίφημη Κοιλάδα των Τεμπών, ανάμεσα στα όρη Όλυμπος (9780 πόδια) και Όσσα. Μετά περνάει αρκετά κοντά από την παραλία, μέσα από ένα τούνελ κάτω από το κάστρο του Πλαταμώνα και φθάνει στο Πλατύ, 20 μίλια από τη Θεσσαλονίκη, στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα. Από τη Θεσσαλονίκη η γραμμή μέχρι τη Γευγελή ενώνει τις ελληνικές με τις γιουγκοσλαβικές γραμμές. Η γραμμή από Θεσσαλονίκη στην Αλεξανδρούπολη περνάει κατά μήκος του Βρετανικού Μνημείου για τη Μάχη στη Δοϊράνη και την όμορφη κοιλάδα του Νέστου. (Boissonnas, σ. 78)